"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


sobota, 10 czerwca 2023

koniec...

                              przygotowań do XI Półmaratonu Radomskiego Czerwca 76`. 
Zgodnie z planem dzisiaj dwa kilometry rozruchu i siódemka *startowa* w 38,49 min he,he... Średnio po 5,33 min/km. najwolniejszy pierwszy kilometr 5,41, a najlepszy ostatni 5,24;) *Ściganty* pewnie się śmieją z tych czasów, lecz dla mnie to wspięcie się na wyżyny. Bez sztabu szkoleniowego, trenera *na czuja* testuję pomysły na własnym ciele hihi... Chociaż przepraszam nie do końca. Anioł Stróż mnie pilnuje, abym zbytnio nie przeginał, Duch Święty mi podpowiada, a MLP dyrektor sportowy, manadżer, kierownik techniczny w jednej osobie przygotowuje wyjazd na zawody. A ja "fizyczny" tylko biegam he, he...
Na koniec dwójka dreptania na schłodzenie i w sumie jedenastka na liczniku. Jutro wolne, a po niedzieli planuję wczesno poranne tuptanie na głodniaka hi,hi... Będzie minimalistycznie. Krótko z przebieżkami tak, żeby się nie zmęczyć;) Zobaczymy, czy ten sposób na tydzień przedstartowy będzie lepszy niż poprzedni w maju.

W kalendarzu świąt nietypowych dzisiaj m.in. Światowy Dzień Jazdy Nago na Rowerze hi,hi... 
Przysłowie:
„Ze świętą Małgorzatą (10.06) zaczyna się lato”

Cytat dnia:
„To nic takiego, że ktoś cię nie lubi -- większość ludzi nie lubi nawet samych siebie.” - (anonim)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13