"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


poniedziałek, 12 czerwca 2023

godzina...

                           piąta minut trzydzieści dwadzieścia kiedy  pobudka zagrała he,he... A nie! sam się obudziłem. Krótkie przeciąganie, toaleta, *rytualna rozgrzewka*, popitka hi,hi... i dwadzieścia minut później hajda na "Bałtyk". Aura idealna na bieganie! Temperatura +11 stopni, lekki wietrzyk i świetne rześkie powietrze:) Nie to co w ciągu dnia, gdy "żarówa" z nieba przygrzewa i nie ma czym oddychać.
Zrobiłem kółko dookoła glinianek "Bałtyku" i "Adriatyku". Trochę poćwiczyłem stacjonarnie i wg. wcześniejszych założeń na *moim* trawniku;) machnąłem serię dziesięciu przebieżek. Po sobotnim "starcie" wczoraj nie było roztruchtania, więc dziś pierwsze były niemrawe he,he... Za to kolejne latało mi się rewelacyjnie:))  
Później nieco rozciągania i powrót na śniadanko, bo w brzuchu burczało jak nigdy.
Jednak nie ma to jak zacząć dzień od biegania!! Fakt czasem lenistwo nie daje za wygraną i wyjście z wyrka po piątej to pierwsza walka tego dnia hi,hi... 
W sumie na liczniku prawie siedem kilometrów. Tak miało być;) i tak będzie. Krótko, wolno, żeby w niedzielę była świeżość i *głód* biegania;) 

Cytat dnia:

„Każdy ra­nek da­je szansę na to, by wie­czo­rem móc po­wie­dzieć: to był szczęśli­wy dzień.” Małgorzata Stolarska

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13