"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


piątek, 23 czerwca 2023

byłaby...

                  kopia wczorajszego wyjścia he,he... gdyby nie dwie różnice. Dzisiaj wstałem wcześniej i wybiegłem półgodziny wcześniej. Trasa identyczna, więc też cztery kilometry jak wczoraj. Za to pływanie z drugiej strony;) obudziłem się wcześniej i wcześniej wróciłem, ale to przez burzę. Byłem w wodzie kiedy zaczęło mruczeć. Pomyślałem - przejdzie bokiem hi,hi... Niestety za chwilę grzmiało już coraz częściej i mocniej:( Mówię sobie *strzeżonego Pan Bóg strzeże* zbieraj się, bo jeszcze musisz wracać. 
Udało się dzięki Bogu spokojnie wrócić i dopiero jak zasiadłem do porannego posiłku przylało z wyładowaniami. Gdy wybiegałem na termometrze było dwadzieścia jeden stopni plus. Po ulewie termometr pokazał siedemnaście, a odczuwalna temperatura była zapewne jeszcze niższa. 
Pierwszy dzień tygodnia start w Radomiu. Potem jeszcze cztery wyjścia i przebieg tygodniowy to czterdzieści sześć kilometrów. Jutro dzień siódmy i wychodzi, że będzie *pracowity* hi,hi... Bowiem przy sobocie pasowałby trochę się przelecieć po dzisiejszym Dniu Ojca;) 
Cytaty na dzień taty;)

„Prawdziwy tata potrafi być jak mama, tyle że wąsata".  - (Autor nieznany)
 
„Tata – pierwszy bohater syna... pierwsza miłość córki".  - (Autor nieznany)

"Ojcostwo nie jest czymś doskonałym, ale czymś, co doskonali mężczyznę." – Frank Pittman.

"Doświadczenie ojcostwa – że mężczyzna staje się ojcem – nie można porównać do doświadczenia macierzyństwa. Matką staje się stopniowo, w wielomiesięcznym procesie, kobieta dorasta do tej myśli i roli w miarę jak dziecko w niej rośnie. Ojciec zaś staje się ojcem nagle, z dnia na dzień, z godziny na godzinę, w jednej chwili spada to na niego jak ostrze gilotyny oddzielające czas nieojcostwa od czasu ojcostwa. Gdy po raz pierwszy weźmie dziecko na ręce, wtedy uwierzy w jego realność. Albo, co gorsza, gdy dowie się wtem pewnego dnia: „Masz syna”, „Masz córkę”. Bez etapów pośrednich. Nie istnieje mężczyzn stan błogosławiony. Nie noszą ciąży. Nie doświadczają ojcostwa we własnym ciele. Nie można się przygotować". - Jacek Dukaj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13