"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


sobota, 24 czerwca 2023

*pobrykało*...

                      mi się dzisiaj po bialskich polach i lasku Wilka rewelacyjnie hi,hi... Trochę byłem zaniepokojony... Wczoraj i przedwczoraj bieganie było krótkie. Co prawda połączone z pływaniem. Ale byłem jakiś ociężały. Zastanawiałem się, czy po połówce nie za mało odpoczywałem? Dziś się zdziwiłem niesamowicie jak nóżka podawała he,he... Chwilami zerkając na zegarek nawet przyhamowywałem;) 
Dobieg do Lasku Wilka,  czterokilometrowa pętla w bialskich polach i powrót okrężną drogą dało prawie dwanaście kilometrów:)
Fajnie było! Pochmurno. Na termometrze +19 i delikatny wiaterek. Aha, spotkałem trzy biegaczki i dwóch biegaczy. Chociaż kiedyś to w tym rejonie to bywały całe *tabuny* szybciej przebierających nogami he,he... 
W całym minionym tygodniu 58 kilometrów wybieganych i około trzydziestu wychodzonych. Jutro *czerwona kartka* w kalendarzu, więc mięcho na obiad hi,hi... i po czterech kolejnych dniach biegowych wolne;)

Przysłowia:

  • „Chrzest Jana w deszczowej wodzie trzyma zbiory w przeszkodzie”
  • „Do świętego Jana o deszcz prosić trzeba, później baba zapaską napędzi go z nieba”
  • „Gdy Jan z deszczem przybywa, to słota bywa także i we żniwa”
                                                          Cytat dnia:
„Szczęście jest czymś, co przychodzi pod wielo­ma pos­ta­ciami, więc któż je może rozpoznać?” - Ernest Hemingway

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13