"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


poniedziałek, 22 maja 2023

wolne...

                        było wczoraj. Chociaż nie do końca, bo zabawa a wnusią to też trening he,he... Do tego wymagający;) Gdybym podliczył kroki, ile razy się schyliłem i wyprostowałem to pewnie całkiem niezłą aktywność zaliczyłem hi,hi... Uwielbiam nasze wspólne zabawy:)
Dzisiaj od rana dużo słońca i jak dla mnie gorąco;) Na początek *rozruch* tzn. piątka na stałej trasie. Potem na łączce  szybko wolno, szybko wolno... czyli seria dziesięciu przebieżek. Summa summarum dziewiątka na początek nowego tygodnia.
Z początku jak zwykle nie mogłem się rozkręcić;) Ale stumetrówki biegało mi się już rewelacyjnie lekko:)) Na koniec kiedy rozciągałem się po bieganiu znajoma *pochwaliła* mnie, że zaczynam dzień od biegania;) Fakt faktem wolę biegać rano niż wieczorem. Zwłaszcza w lecie, bo chłodniej!
Cytat dnia:
„Nie wszyscy możemy czynić wielkie rzeczy. Wszyscy jednak możemy czynić małe rzeczy z wielką miłością.” - Matka Teresa

Przysłowia na dziś:

  • „Gdy w maju żołądź dobrze okwita, dobry rok zawita”
  • „Gdy się w maju pszczoły roją, takie roje w wielkiej cenie stoją”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13