"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


środa, 24 maja 2023

trzysta...

                      metrów szybko sto pięćdziesiąt wolno i tak razy dziesięć (4.51, 4.43, 4.49, 4.49, 4.49, 4.54, 4.46, 4.49, 4.49, 4.35)
Wcześniej dobieg na *mój stadion* przez Kordeckiego i Jadwigi, a powrót Wyszyńskiego. Dziewiąteczka na liczniku, bo tydzień regeneracyjny;) 
Wczoraj były wygibasy, czyli cotygodniowa gimnastyka he,he... Dzisiaj drugi dzień biegowy w tym tygodniu. Kręcąc kółka pomyślałem *nóżka podaje* i przydałby się jakiś start hi,hi...  Miała być dyszka w sobotę, lecz wyjazd "spalił na panewce" MLP przeszukuje ostatnio kalendarz biegów, więc jest szansa, że mnie gdzieś "wystawi" hi,hi...
Cytat dnia:
„Jeżeli uważasz, że możesz czegoś dokonać albo, przeciwnie, że nie dasz rady - w obu przypadkach masz rację.” - Henry Ford

Przysłowie na dziś:

„Gdy w Zuzannę burze, jesienią pełne podwórze”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13