"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


czwartek, 25 maja 2023

miało...

                            być w sumie wolne. Ale apka corosa pokazała rano, że jestem *normalny* hi,hi... i zostało jeszcze pięć godzin do pełnej regeneracji.
Do niedawna cały czas "przekonywał" mnie jakoby jestem zmęczony:( Oczywiście go nie słuchałem;)
Po przedpołudniowych obowiązkach zapowiedziałem MLP *kulnę się* przed obiadem i hajda:)
Miałem zrobić krótkie truchtanko, ale znów nogi same rwały do przodu i wyszło BNP;) Nabiegałem ósemkę choć korciło mnie jeszcze to grzecznie wróciłem na obiadek:))
Jest pałer he,he... I dobra wiadomość. Za dwadzieścia trzy dni polecę XI Półmaraton Radomskiego Czerwca '76. Moja Lepsza Połowa znalazła tę imprezę i się cieszę, bo tam mnie jeszcze nie było;)
Muszę teraz *przemeblować* moje bieganie na nadchodzące trzy tygodnie. Co miesiąc połówka? rewelka:))

Cytat dnia:
„Upadnij siedem razy, ale podnieś się osiem.” - przysłowie japońskie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13