"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


piątek, 12 maja 2023

obowiązki...

                                pozwoliły wybiec dopiero siedemnasta trzydzieści. Jak  to mówią lepiej późno niż wcale he,he... Czekałem na to dzisiejsze  bieganie jak nigdy, bo od rana coś mi leżało na wątrobie;) Miałem nadzieje, że jak potuptam to przejdzie;) Przecież *bieganie jest dobre na wszystko* I tak też się stało! "Wytrząsłem' brzucho i po kolacji zrobiło się okey:) Chociaż w czasie dreptania było tak sobie. Pokręciłem się po "Bałtyku", zrobiłem pięć przebieżek i w sumie wyszła "kuracyjna" ósemka hi,hi... Aura i klimaty wiosenne super:)) Wszędzie zrobiło się zielono i pachnąco.

Cytat dnia:

„Jedyna różnica między ludźmi, którzy realizują swoje marzenia, a całą resztą świata jest to, że ci pierwsi pewnego dnia podnieśli wzrok znad książki, wstali z fotela i ruszyli na spotkanie swoich marzeń.” -  Wojciech Cejrowski
Przysłowia na dziś:
  • „Jasny dzień Pankracego przyczynia wina dobrego”
  • „Gdy słoneczko przed Serwacym (13.05) ciepło już dogrzewa, po Serwacym szron pokryje i kwiaty i drzewa”
  • „Pankracy, Serwacy i Bonifacy - źli na ogrody chłopacy”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13