"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


sobota, 13 maja 2023

na końcu...

                         wczorajszego postu stało: *bieganie to sport indywidualistów* i chyba coś w tym jest;) 
Na częstochowskim "biegu kota" biegacze mieli dziś do pokonania dziesięć kilometrów, a ja popołudniu wybiegałem niechcący dziesięć mil he,he...
Dawno nie byłem na Bialskiej zwanej Aleją Brzozową, więc naokoło podreptałem zobaczyć ją w wiosennej krasie:) Były jeszcze bialskie pola i Lasek Wilka, ale to *Brzozowa* o tej porze roku wygląda rewelacyjnie.
Trzynasty maja, ale nie piątek;) to i tak szczęśliwy dzień:)) Fajnie było! Pomimo imprezy biegowej w mieście w dawniejszej *mecce biegaczy* spotkałem trzy biegaczki i dwóch biegaczy:)
Ostatni dzień tygodnia i prawie bez mała powtórka z ubiegłej soboty hi,hi...
W całym minionym tygodniu 54 kilometry w pięciu wyjściach. Do tego wymaszerowany maraton;) i cotygodniowa gimnastyka.

Nie dziwi mnie już pytanie *niebiegaczy* - "panie na ile kilometrów ten maraton" Dlatego nie zaskoczył mnie facio na parkingu jasnogórskim pytając: "dzień dobry! pan też biegł ten maraton?" cha,cha... Fajnie byłoby gdyby zamiast dziesięciokilometrowego Biegu Częstochowskiego, albo najlepiej równolegle był jeszcze na królewskim dystansie Maraton Częstochowski:) 

Cytat dnia:
„Zbyt wielu z nas nie żyje marzeniami, ponieważ żyje swoimi lękami.” - Les Brown

Przysłowia na dziś:

  • „Gdy w maju dobry Serwacy, dobry w czerwcu Bonifacy (5.06)”
  • „Jak się rozsierdzi Serwacy, to wszystko zmrozi i przeinaczy”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13