"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


poniedziałek, 15 maja 2023

majowy...

                       deszczyk mnie pokropił, więc pewnie jeszcze urosnę hi,hi... byle nie wszerz;) Wybiegając z domu delikatnie kropiło, ale *im dalej w las* tym deszczyk intensywniejszy. 
Uwielbiam bieganie w czasie deszczu. Szczególnie ciepłym tak jak dzisiaj, bo na termometrze +14. Na luzie obleciałem stałą przydomowa trasę i pierwsza dycha w tym tygodniu na liczniku. A na rocznym dziewięćset jeden kilometrów:) Fajnie było! Rześko, nie kurzy się;) Bzy cudownie pachną, zieleń dostała wody i pięknie wybujała. 
Wczoraj odpoczynek i regeneracja, bo zegarek twierdzi, że jestem zmęczony he,he... Fakt faktem ostatni tydzień (06.05 - 13.05) był *mocny*. Połówka i dwa kolejne dni *na dojedzenie* he,he... Potem dwa luzu i trzy 10, 8, 16 kilometrów. W rezultacie przebiegłem 76km, oraz 46 wychodziłem. Dlatego jutro *wygibasy* czyt. gimnastyka i slow 
jogging na resztę tygodnia;)
Cytat dnia:
„Zmień swoje myśli, a zmienisz swój świat.” - Norman Vincent Peale

Przysłowia na dziś:

  • „Na świętą Zofiję deszcz po polach bije”
  • „Gdy w Zofię zboże do pasa, na zimę chleb i okrasa”
  • „Na Izydora pusta komora”

W kalendarzu świąt nietypowych dzisiaj m.in. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13