"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


środa, 17 maja 2023

my...

                młodzież dwudziestego wieku wychowana nie na mleku, lecz na winie i na mlecznej margarynie. Ani z roli, ani z soli jeno z różnych alkoholi, więc taki deszczyk mnie nie zatrzyma wyrecytowałem znajomej na "Bałtyku". Która *zaczepiła* mnie koło kortów i pożałowała słowami: "ojej taki deszcz, a pan biega? chciało się panu wychodzić przy takiej pogodzie?" A pani się chciało? zapytałem. Na co Ona "ja to musiałam". Ja też odpowiedziałem zgodnie z prawdą:) Oczywiście nie omieszkałem się Jej przyznać, że uwielbiam biegać w deszczu, bo przy majowym można podrosnąć hi,hi...
Było rewelacyjnie! Nie za gorąco, bo na termometrze +10, a wg synoptyków odczuwalna +8 he,he... Kapitalnie mi się biegało:) i gęba cieszyła mi się od ucha do ucha;)
Zrobiłem cztery pętle wokół "Bałtyku" i "Adriatyku". Co z dobiegiem dało świetne dziesięć kilometrów:))
Cytat dnia: 
„Uwierz, że potrafisz i już jesteś w połowie drogi.” - Theodore Roosevelt
Przysłowia:
  • „Grzmot w maju, sprzyja urodzaju”
  • „Gdy wiatr w maju z południa wieje, wkrótce deszcz poleje”
  • „Kiedy w maju wiatr z północy, ma się u nas zimno w nocy”
  • „Grzmot w maju nie szkodzi, sad dobrze obrodzi”
  • „Widzisz bociana w wodzie, nie myśl o pogodzie”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13