"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


czwartek, 18 maja 2023

cieplej...

                           niż wczoraj o trzy kreski;) Kiedy wybiegałem zaczęło kropić *jak ksiądz kropidłem* he,he... Później się rozpadało na moje szczęście hi,hi... Obleciałem naokoło moich *terenów biegowych* i na na *mojej* łączce zrobiłem dziesięć przebieżek wzdłuż "Bałtyku". Nawet wykosili mi trawnik he,he... W sumie wyszła prawie dziewiątka lub jak Kto woli bez mała dziewiątka;)
Ciepły majowy deszczyk:) jest kapitalny, bo na całej trasie jest "punkt odświeżania". Lubię przebieżki, podobnie jak podbiegi. Z tym, że podbiegi mam zawsze do domu;) Przewietrzyłem płucka i odmuliłem się, bo po ostatnim starcie nastąpiła równia pochyła i forma zniżkuje. Nic dziwnego było ostro, teraz musi być spokojne codzienne tuptanie, żeby znów wejść na szczyt jak przyjdziesz się po ścigać;)

Cytat dnia:

„Codzienną pracą twoją możesz wszys­tko dob­re na tym świecie zep­suć i wszys­tko złe naprawić.”  Maria Dąbrowska

Przysłowia:

  • „Jeśli w maju śnieg się zdarzy, to lato dobrze wyparzy”
  • „Jeśli w maju często grzmot, rośnie wszystko w lot"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13