"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


środa, 31 maja 2023

koniec...

                             maja. Od jutra ostatni miesiąc pierwszego półrocza. Czemu najpiękniejsze dni roku mijają tak szybko? Zaraz pierwszy dzień lata i  dzień zacznie się skracać:( Nie przeszkadza mi zimno, śnieg, deszcz, lód, mróz, ale nie cierpię krótkiego dnia. Tak jak uzależniony jestem od biegania, morsowania, zielonej herbaty i własnego chleba tak samo, albo jeszcze bardziej od światła słonecznego he,he...
Skoro zacząłem *od końca* to najpierw podsumowanie miesiąca. 211 kilometrów w dwudziestu wyjściach. Plus 59 wychodzone;) Pięć cotygodniowych gimnastyk. Jeden start w półmaratonie Kruszwica - Inowrocław.
A teraz dzisiejsza aktywność;) Trzynaście kilometrów na stałej przydomowej trasie zaraz po śniadaniu hi,hi... Dawno już nie spotkałem po drodze dwóch biegaczy i jednej biegaczki. Ostatnio myślałem nawet, że zostałem ostatnim biegaczem w okolicy he,he... bo tylko mijałem kijarki;)
Powrót przez jasnogórskie pole namiotowe ze slalomem między drzewami, żeby nie było nudno hi,hi...
Fajnie było!, bo z rana aura przyjazna i znośna temperatura:)
 Z drugiej strony dobrze, że nie pada;)

Przysłowie:

„Deszcz na Nawiedzenie Panny potrwa pewno do Zuzanny (06.07)”
W kalendarzu świąt nietypowych m.in. Światowy Dzień Bez MajtekMiędzynarodowy Dzień CytrynówkiDzień Rodzeństwa i inne.

Cytat dnia: 
"Ludzie pytali mnie, czemu tyle biegam - zupełnie, jakby to była jakaś forma umysłowego upośledzenia. Mówili, że jestem za stary na takie rzeczy i że to czynność nie licująca z powagą dorosłego." - Bill Rodgers, Maratończyk

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13