"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


sobota, 22 kwietnia 2023

na wszelki...

                       *wypadek* pobiegałem sobie przed meczem Rakowa he,he... Niby pojedynek z outsiderem ekstraklapy;) ale nigdy nic nie wiadomo hi,hi... Tym bardziej po ostatnich *wydarzeniach* w klubie Medalików.
Przebiegłem jedenaście kilometrów i nawet się lekko spóźniłem na transmisje. Nie było w sumie czego żałować. Nudy! Wiele niecelnych podań, znowu niewykorzystane sytuacje, które na szczęście się nie zemściły i nasi powiększają przewagę nad Legią o kolejne trzy punkty. Wrażenie miałem jakby im się nie chciało:( A liderowi jakoś nie przystoi.
Zacząłem tydzień Aleją Brzozową i dziś zakończyłem:) Bialska zwana Aleją Brzozową, Lasek Wilka i bialskie pola to niegdyś cotygodniowy, stały, sobotni gwóźdź "programu". Ale to już stare dobre czasy, które nie wrócą:(
Fajnie było!!! Nie wiem jaki jest powód, ale ostatnio coś mnie gna hi,hi... Zastanawiam się, czy aby *forma* nie przyszła za wcześnie he,he... Bo do Biegu Damrota jeszcze miesiąc;) Ciekawe co ma wpływ? taki, a nie inny układ treningów? Niedawno nie mogłem utrzymać sześć trzydzieści na kilometr, a teraz piątka z przodu i jeszcze mogę cisnąć:)) Trochę się obawiam, żebym nie przedobrzył. Z treningami jak z łukiem napina się cięciwę i jak osiągnie max strzała  leci fruuuuu! Jednak jest bardzo cienka granica i można przegiąć - łuk połamać. 
Dlatego jutro planuję odpoczynek i regeneracje. Chociaż dobra passa kusi he,he...

Cytat dnia:

„Ważne są tyl­ko te dni, których jeszcze nie znamy.” -  Marek Grechuta

Jutro św. Wojciecha, więc związane z tym przysłowia:
  • „Gdy na Wojciecha rano plucha, do połowy lata będzie ziemia sucha”
  • „Gdy na św. Wojciecha rano deszcz pada, do połowy lata suszę zapowiada”
  • „Gdy przed Wojciechem grzmi, długo jeszcze zima śni”
  • „Mokre dni kwietnia zazwyczaj wróżą, że w lecie będzie owoców dużo”
  • „Wczesne kaczki z żurawiami, znakiem wiosny z ciepłami”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13