"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


sobota, 15 kwietnia 2023

obieg...

                   moich stałych trenów biegowych he,he... W ostatnim dniu tygodnia w planie tuptanie;) i dziesięć podbiegów na *mojej górce* W sumie dyszka, a w całym tygodniu pięćdziesiąt kilometrów w czterech wyjściach. Z racji świąt myślałem, że będzie gorzej hi,hi... Bo przecież pierwsze dwa dni tygodnia przelabowane;)
Dziś znów cieplej. Piętnaście stopni plus i sporo słońca:)) Ciekawe kiedy skończy się ta huśtawka pogodowa. 
Przed podbiegami wydreptałem siódemkę. Potem dwójkę na górce i kilometr dobiegu do domu.
Lubię biegać pod górkę! Dlatego było dzisiaj rewelacyjnie. 
Ostatnie trzy wbiegi pod *nadzorem* kibiców he,he... Przechodził obok ojciec z synem i młody jak już nawet mnie minął cały czas się oglądał;) Pewnie myślał co ten stary odp.... hi,hi...
Cytat dnia:
"Uwielbiam ten moment po bieganiu, kiedy opieram ręce na kolanach i wiem, że to był dobry trening."

                                                               Przysłowia:
  • „Jeśli w kwietniu pszczoły nie latają, to jeszcze długie chłody się zapowiadają”
  • „Kwiecień czasem kwieciem ściele, albo śniegiem przyjaciele”

W kalendarzu świąt nietypowych dziś m.in. Dzień Doceniania MężaDzień Płyty WinylowejŚwiatowy Dzień Cyrku...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13