"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


sobota, 29 kwietnia 2023

na *moim*...

                                          stadionie *pobrykałem* dzisiaj he,he... Równo za tydzień Półmaraton Kruszwica - Inowrocław w ramach Piastowskiego Festiwalu Biegowego. Dlatego kilometrażu już nie nabijam;) Dziś zaplanowałem 10x300m szybko, a pomiędzy 150m wolno. W zasadzie było 5x300 i po krótkiej przerwie sześć w odwrotnym kierunku, bo pomyliłem się w liczeniu hi,hi...
Było krótko. Wyszła z dobiegiem siódemka, a mimo to płucka przewentylowałem;) Po wczorajszym dniu wolnym biegało mi się lekko i przyjemnie:)) Mam nadzieje, że w następną sobotę będzie tak samo:) A nawet lepiej;)
Ostatnie bieganie w kwietniu, więc trzeba miesiąc podsumować. 193 kilometry w 18 wyjściach. Trzydzieści *spacerów*i wychodzone kolejne siedemdziesiąt kilometrów. Do tego jedno wiosenne morsowanie, cztery cotygodniowe gimnastyki i dwie sesje na rowerze stacjonarnym po sześćdziesiąt minut.
Przysłowia:
  • „Na świętego Augustyna orka dobrze się poczyna”
  • „Na św. Piotr suchy dzień, suche lato, sucha jesień”
  • Cytat dnia:

    „Na­leży odróżniać ludzi zdol­nych od ludzi zdol­nych do wszystkiego.” -  Tadeusz Gicgier

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13