"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


wtorek, 28 marca 2023

wiosenne...

                     morsowanie he,he... Temperatura otoczenia w okolicy zera, a odczuwalna wg. weather -6. Silny wiatr co chwila opady śniegu, czyli zima jeszcze nie odpuszcza hi,hi...
Wieje tak mocno, że latają nawet pokrywy od śmietnika:(
Przed wyjściem z domu zastanawiałem się co zrobić z ciuchami jak wejdę do wody. Zawsze kładę rzeczy na pomoście, ale dzisiaj pewnie podmuchy rosiałyby je po całym "Adriatyku".
Dlatego wybrałem miejscówkę *pod brzózkami* i dziś było *moczenie* w "Pacyfiku". Moczenie w pełnym słowa znaczeniu. Ma się rozumieć z *resetem*, bo głowę wystającą z wody chciało urwać he,he... Nie było pływania, pluskania i wariacji w zimnej wodzie;) Tylko wsłuchiwanie się w organizm i otoczenie. Swego rodzaju medytacja. Lekko nie było. Ubrania mi nie porwało, bo w niecce pod brzozami w miarę spokojnie. Po kąpieli nie powiem lodowate powietrze "chlastało* ciało hi,hi... Jednak najbardziej jak zawsze zmarzły mi palce;)

Fajnie było! Biegowo tylko piątka. Dwa kilometry dobiegu i runda wokół trzech akwenów. Zima wróciła he,he... A wszyscy już wieścili lato;)

Przysłowie:

„Gdy chcesz poznać pogodę w czerwcu roku tego, uważaj jak będzie w Jana Damasceńskiego”

Cytat dnia:

„Cel nie zawsze jest przeznaczony do osiągnięcia, często służy po prostu jako coś, do czego należy dążyć.” - Bruce Lee

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13