"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


niedziela, 26 marca 2023

po "rozgrzewce"...

                                            czytaj dokazywaniu z Wnusią postanowiłem się z półgodzinki *kulnąć* he,he... Spacer poobiedni z Wiktorką i później wspólna zabawa nie zmęczyła mnie;) a wręcz przeciwnie dała *kopa* do dalszej aktywności:)
Zrobiłem sześciokilometrową pętle i chyba musiała mi się gęba śmiać od ucha do ucha, bo  napotkany na klatce sąsiad popatrzył na mnie i powiada: "fajnie tak sobie pobiegać!" Zgodnie z prawdą odpowiedziałem - o tak! teraz wiem,  że żyję!
Od rana wietrznie i na przemian słońce z przesuwającymi się chmurami i lekki deszczyk. Pokropiło mnie zaraz na początku, a potem się rozpogodziło:)) Ma się farta! Przed wyjściem zachmurzyło się i ściemniło do tego stopnia, że przez chwilę myślałem czy nie odpuścić;) *Do odważnych świat należy* już nie raz się przekonałem, że nie warto odpuszczać. Świetnie było! Potuptałem, a jak kolacja potem smakowała hi,hi...

Przysłowia:

  • „Ile mgieł w marcu, tyle deszczów w czerwcu”
  • „Gust kobiety, łaska pańska i marcowa pogoda zawsze niestałe”
  • „Czego nie dokaże marzec, dokaże kwiecień”
  • Cytat dnia:
„Stopniowo, w miarę upływu czasu, odkrywamy w samym sobie coraz trudniejszego przeciwnika.”  Ryszard Kapuściński

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13