"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


środa, 29 marca 2023

w mięsnym...

                              moje dzień dobry jeden z dwóch młodych sprzedawców zawsze pyta: było bieganie? he,he... Dziś musiałem odpowiedzieć dopiero będzie. Na co On a wieczorne, a ja nie popołudniowe, bo teraz muszę towarzyszyć zonie w zakupach;) Bardzo fajne Chłopaki! Mama - Szefowa również:) Dlatego lubię tam kupować.
Tak jak *obiecałem* na trasę wybiegłem czternasta trzydzieści. Zrobiłem siedmiokilometrową pętle i serie dziesięciu przebieżek na łączce przy "Bałtyku". Uwielbiam przebieżki podobnie jak podbiegi:))
W sumie wytuptałem jedenaście kilometrów.
Było świetnie! W dodatku znów zaskoczenie, bo oprócz mnie ścieżkę rekreacyjną w parku Lisiniec udeptywało jeszcze pięciu biegaczy i dwie biegaczki:) Coś mi się wydaje, że Towarzystwo przygotowuje się do Biegu Miłosierdzia.
Cytat dnia:
„Tam zaczy­na się przy­jem­ność, gdzie kończy się przymus.” -  Józef Bułatowicz

Przysłowia na dziś:

  • „Kiedy w marcu plucha, to w maju posucha”
  • „Nie siejesz grochu w marcu, nie masz go w garncu”
  • „W marcu, kto siać nie zaczyna, swego dobra zapomina, spiesz więc w pole, by po trochu, rzucić w ziemię owsa, grochu”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13