"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


czwartek, 30 marca 2023

slow...

                          jogging trenowałem dzisiaj he,he... Ostatnio większość treningu wychodziła w strefie tętna za wyższej niż bym chciał;) 
Postanowiłem, więc potrenować wolne bieganie. Najlepiej na zamkniętym terenie pomyślałem, bo nie będę mimo woli przyśpieszał gdy zobaczę fajną biegaczkę hi,hi... 
Na *moim* stadionie świńskim truchtem, czyli tytułowym slow wydeptałem sześć kilometrów:)
Tempo relaksujące, lecz czasem warto spróbować. Niby wolno biegałem, a jakoś dziwnie ta szóstka szybko mi *przeleciała*
Jutro ostatni dzień marca, a po "łikendzie" Wielki Tydzień. Przed świętami może być z treningami kruchu, ale zobaczymy.
W tym tygodniu rekolekcje i też bieganie zeszło na drugi plan. Każdy kilometr się liczy he,he... Nie ważne jak długo i jaki kilometraż. Najważniejsze są same wyjścia, bo zawsze coś się tam wytupie;)
Cytat dnia:
„Jezus do duszy: Nie bądź porywczy, szanuj każdego człowieka, nie przeklinaj, nie mów brzydkich słów, które zadają razy sercu, kochaj pokój. Każde złe słowo jest raną na Moim Sercu.” - ks. Dolindo Ruotolo

Przysłowia na dziś:

  • „Gdy w marcu mgły bywają, w lecie burze przeszkadzają”
  • „Marzec, czy słoneczny, czy płaczliwy, listopada obraz żywy”
  • „Marca obraz wierny, to miesiąc październy”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13