"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


niedziela, 11 grudnia 2022

*po białym*...

                           bieganie jest fantastyczne:) Gdyby jeszcze nie kłuły w oczy lecące z nieba "igiełki" śniegowe byłoby cudownie he,he... 
Zwłaszcza pod wiatr drobinki śniegu leciały mi prosto w oczy;) Przydałby się chyba *gogle carera* hi,hi...
Było kapitalnie! Ostatnio w niedziele nie biegałem, ale dzisiaj kiedy zobaczyłem na stravie, że Adam już pobiegał napisałem Mu: "Dałeś mi impuls!" 
Po kościele szykowanie z MLP obiadu. Później na lepszy apetyt dyszka w zimowej scenerii:) 
Prawdę mówiąc z samego rana zastanawiałem się skoro nastała zima to może morsowanie?  Jednak p
omyślałem: dziś niedziela, więc pewnie na "Bałtyku" tłoczno:( Lepiej pójdę jutro. Wiadomo stare Morsy cenią sobie ciszę, spokój i bezpośrednie obcowanie  z naturą;) Można wtedy wsłuchiwać się w organizm i lepiej zauważać sygnały jakie wysyła ciało. W tłumie, wrzawie na wiele rzeczy nie zwraca się uwagi:( Nie powiem dawniej też "wariowałem" w grupie;) Ale od kiedy w czasie samotnych kąpieli stwierdziłem ile tracę bardzo rzadko dołączam do stada Foczek i Morsów. Chyba, że... trafią się jakieś specjalne okazje he,he...

Cytat dnia:
"Morsowanie uświadomiło mi, jaką mam w sobie siłę. Tę siłę mam ze sobą zawsze, tyle, że czasem pokrywa ją warstwa lęku." anonim.

Przysłowie:

„Grudzień to miesiąc zawiły, czasem srogi, czasem miły”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13