"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


poniedziałek, 12 grudnia 2022

lodołamacz...

                                   prawie dzisiaj  był ze mnie he,he... "Pacyfik" nie tknięty lodem, bo najgłębszy z trzech glinianek. "Bałtyk" zamarznięty i przykryty śniegiem:) Na "Adriatyku" *lodowa kasza* hi,hi... Temperatura otoczenia -2, a wody +2 stopnie Celsjusza. Dużo białego puchu i prószenie śnieżku nie ustaje;) Niby mamy jesień, a morsowanie jak zimą:)) Było fantastycznie!
Myślałem, że w poniedziałkowe przedpołudnie będę sam, a tu z drugiej strony pomostu młode Morsiki z Foczusią;) Imieniny miesiąca, czyli  dwunasty dwunasty uczczone czterema kilometrami biegu i kąpielą w zimowych klimatach. Przyznaję jakoś nie mogłem się dziś zebrać:( Ale po pluskaniu z *resetem* pomyślałem dzięki Bogu, że udało mi się zebrać w sobie;) Bo dopiero teraz wiem, że żyję! Przy niżu "Brygida" taki *kop* jest nieoceniony. Nie na próżno endorfiny zowią hormonami szczęścia he,he... W dodatku oprócz przyjemności to jeszcze przecież naturalna szczepionka antywirusowa;)

Przysłowie:

„Mroźny grudzień, wiele śniegu, żyzny roczek będzie w biegu”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13