"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


poniedziałek, 21 listopada 2022

dreptając...

                                  na "Bałtyk" zastanawiałem się "Pacyfik" czy "Adriatyk"? Przy kościele postanowiłem zrobię wyliczankę: "Adriatyk" - "Pacyfik" itd. Jak *piknie* na zegarku kilometr zobaczymy co wyjdzie;) Los wybrał ten ostatni he,he... więc dzisiaj kąpiel *pod brzózkami* 
Dobieg to tylko kilometr z małym *hakiem* Zatem nawet się nie spociłem;) Tym bardziej, że na termometrze tylko trzy kreski powyżej zera. Za to woda cieplejsza o pięć stopni. I tak powinno być! A najlepiej gdyby obie temperatury były niższe o pięć, sześć stopni. Krótkie pływanie po czy powrót i pierwsze dwa kilometry w tym tygodniu. Roztrenowanie trwa tzn. biegowy urlop w trakcie. Ostatnie trzy dni bez szybszego przebierania nogami. Dlatego, aby nie zardzewieć były dwie półgodzinne sesje na rowerze treningowym i trochę spacerowania. Ten tydzień jeszcze przebimbam;) Potem powoli powrót do regularnego biegania:))

W sobotę spadł pierwszy śnieg!!! Długo się nie utrzymał - niestety:( Bo byłoby dzisiaj jesienne morsowanie hi,hi... 
A i Dorka przysłała mi focie z półmaratonu w Sant cugat. Później Jasiu filmik i przyznaję żal du.ę ściskał;)
Do tej pory marzył mi się Barcelona Maraton hi,hi... Teraz doszła połówka w pod barcelońskim Cugat;) Dodatkowy plus termin w listopadzie lepszy niż marcowy, bo nie ma upału:)

Przysłowia:

  • „Dwudziesty pierwszy listopada pogodę zimy zapowiada”
  • „Gdy pogoda w Ofiarowanie, ostra zima nastanie”
  • „Jaka pogoda w Ofiarowanie służy, taka się na całą zimę wróży”

Cytat dnia: 
„Nawet gdy jesteś na właściwej drodze, inni wyprzedzą Cię jeżeli się zatrzymasz.” - Will Rogers

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13