"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


środa, 26 października 2022

wstałem...

                            dzisiaj o wschodzie słońca - 7:25 he,he... Po śniadaniu przygotowywanie ciasta chlebowego na zakwasie. Potem w czasie wyrastania trening biegowy na stałej przydomowej trasie. Aura jesienna, kapitalna! Szeleszczące pod nogami i zapach wilgotnej ziemi. Słoneczko i temperatura w cieniu +17:) Chyba dlatego tak się *rozpędziłem* że wybiegałem czternaście kilometrów;) Świetnie mi się biegało:)) Aż żal było wracać, bo klimaty o tej porze przy takiej pogodzie kapitalne.
Wczoraj gimnastyka, a dziś nieco dłuższe szybsze przebieranie nogami, więc jutro pewnie będzie luzik;) 

                                                    Przysłowie:
„Na świętego Szymona i Judy spodziewają się śniegu i grudy”

Cytat dnia:
„Nie bój się iść wolno do przodu, obawiaj się jedynie stania w miejscu.” - przysłowie chińskie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13