"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


poniedziałek, 24 października 2022

mamy...

                                lato tej jesieni he,he... Dużo słońca i dwadzieścia stopni na plusie:) Do obiadu obowiązki, a potem run na "Bałtyk" Ja na krótko, a mijany biegacz na długo:( Ugotowałbym się w sosie własnym hi,hi... Przed południem też chodziłem z krótkim rękawem, choć widziałem ludzi w kurtkach, czapkach przy osiemnastu kreskach powyżej zera na termometrze;)
Duża pętla za parkiem Lisinec. Później kółko ścieżką rekreacyjną i seria przebieżek:) 10x szybko - wolno. W sumie druga dycha w tym tygodniu. Aura cudowna szeleszczące liście pod butami rewelacja! Grzechem byłoby przy takiej pogodzie nie popływać, więc po przebieżkach wskoczyłem do "Pacyfiku". Było kapitalnie!
Jutro w ramach regeneracji wygibasy, czyli cotygodniowa gimnastyka 2x45' 

Cytaty dnia:
„Kiedy masz jeden z tych dni, w czasie których czujesz się, jakbyś miał jakiś ciężar na barkach…. zacznij robić przysiady.”

Muszę ćwiczyć rano, zanim mój mózg zorientuje się, co robię”.

“Gdyby nie to, że telewizor i lodówka są tak daleko od siebie, niektórzy z nas w ogóle nie ćwiczyliby”.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13