"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


sobota, 15 października 2022

*złamałem*...

                                   dzisiaj dwa tysiące na rocznym liczniku kilometrów:)
W ubiegłym roku ten fakt miał miejsce tydzień wcześniej (07.10;) Przy 194 treningu, a teraz 182.
Obecny tydzień zakończyłem stanem pięćdziesięciu siedmiu kilometrów w pięciu wyjściach. Poniedziałek i wtorek bieganie, Środa cotygodniowa gimnastyka. Czwartek krążenie po "Bałtyku" zakończone pływaniem. Wczoraj dłuższe wybieganie. Dziś replika tego co przedwczoraj he,he... Wieczorne pluskanie w "Pacyfiku" było niezwykle klimatyczne. Cisza, spokój, brak podglądaczy hi,hi...   Kąpiel była nie planowana. Miałem tylko pobiegać po meczu Rakowa, lecz kiedy zobaczyłem w "Adriatyku" dwie Foczki pomyślałem - a ja to co! Temperatura powietrza około piętnastu stopni, zatem powrót *na mokro*
Wybiegałem za dnia, a wróciłem po zmroku:( Na koniec miesiąca zmienią jeszcze czas i dopiero wtedy będzie masakra:( Miałem nadzieje, że skończą z tymi idiotycznymi zamianami czasu.

Przysłowia:

  • „Kiepski gospodarz, co po Jadwidze do pola siać idzie”
  • „Koło świętej Jadwigi babie lato fruwa na wyścigi”
  • „Kto sieje na świętą Jadwigę, ten zbiera figę”
Cytat dnia:
„Nie ma rzeczy bardziej niewiarygodnej od rzeczywistości.” 
Fiodor Dostojewski

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13