"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


poniedziałek, 19 września 2022

zwlekałem...

                            z wyjściem, bo na termometrze zewnętrznym plus siedem i co chwila kapał deszcz. Według prognozy IMGW max na dziś to dwanaście kresek powyżej zera. 
Zarobiłem chleb i pomyślałem zanim wyrośnie zdążę pobiegać. W mieszkaniu zimno, bo jeszcze nie grzeją dlatego polatałem, a chlebek jęczmienny na maślance i miodzie ledwo drgnął:( Przygotowywanie obiadu trochę go ruszyło;) ale dopiero w piekarniku widać było, że "rośnie jak na drożdżach" he,he...
Pierwsze bieganie w drugim dniu tygodnia;) i spokojne jedenaście kilometrów na liczniku.
Wybiegłem z domu i zaczęło padać. Dół na krótko, a góra długi rękaw, więc postanowiłem za daleko się nie wypuszczać. Powiedziałem MLP jak przemoknę to wrócę szybciej;) 
Zrobiłem trzy duże pętle na "Bałtyku" i małą. Mokro, chmurzyło się cały czas, lecz obyło się bez opadów. Wróciłem zatem przez parkingi jasnogórskie, ale zrezygnowałem dziś z zwyczajowego slalomu między drzewami, bo trawa mokra. A ja w nowych butach hi,hi...
Fajnie pobiegałem sobie. Chleb eksperymentalny wyszedł super. Dobry początek nowego tygodnia. Jutro gimnastyka, czyli wygibasy;)
 
Cytat dnia: 
"Smak chleba, którym dzielimy się z innymi, nie ma sobie równych." 
Antoine de Saint-Exupéry

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13