"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


środa, 21 września 2022

z rana...

                 chłodno i deszczowo. Wyczekałem cierpliwie na okienko pogodowe i w samo południe ruszyłem na stałą przydomową trasę. Na *krótko*, bo na termometrze plus dziesięć stopni. Przecież mamy jeszcze lato he,he...
A na trasie spotkałem biegacza i biegaczkę *na długo*. Pewnie ciepłolubni;)
Ten tydzień ma być lajtowy regeneracyjny, bo poprzedni był mocny. Po wczorajszej gimnastyce i wolnym biegło mi się świetnie. Jak zawsze po przerwie. Jedenaście kilometrów, czyli ciut więcej niż wynosi minimum do podtrzymania funkcji życiowych organizmu;)
W trakcie biegania delikatnie pokropił mnie deszczyk i osuszył wiater hi,hi... Było super! Woda w "Adriatyku" "ustała" się i oczyściła. Nie ma chętnych na kąpiel, więc muszę chyba wrócić do pływania przynajmniej raz w tygodniu:)
 W kalendarzu świąt nietypowych dzisiaj

Przysłowia:

  • „Gdy na święty Mateusz śnieg przybieżał, będzie po pas całą zimę leżał”
  • „Mateusz bez dżdżów potoku da win do przyszłego roku”
  • „Na Mateusza słońce grzeje, po Mateuszu wiatr ciepło wywieje”

Cytat dnia: 
„Błogosławiony ten, który żyje w pokoju. Nie ma na ziemi większego szczęścia”. - Matthias Claudius               

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13