"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


wtorek, 23 sierpnia 2022

zamiast...

                            wschodzącego słońca blask latarni he,he... W zastraszającym tempie "kurczy" się dzień:( Już dzień jest krótszy od najdłuższego o dwie i pół godziny. Wstawać się już za bardzo nie chce *przyznaję bez bicia* hi,hi... Obudziłem się wpół do piątej, ale za oknem ciemno jak.....;) więc na drugi boczek. Ledwo oko zmrużyłem, a MLP: "chciałeś iść biegać!" Cóż robić wyskoczyłem z wyrka. Dwadzieścia minut później zmierzałem jak zwykle ostatnio na "Bałtyk". Jeszcze nie tak dawno witało mnie budzące się słonko, a teraz świecąca lampa na wodociągach.






Na "Bałtyku" po nocnej burzy z ulewami pusto. Nawet wędkarzy wymiotło. Mokro, wilgotno aczkolwiek ciepło. Plus osiemnaście stopni i gdzieniegdzie dziwne obłoki mgły. Zarówno nad wodą jak i w różnych miejscach parku. Zawsze unosiły się pasma mgiełki, a dzisiaj małe obłoczki.
Tradycyjnie;) trzy pętle dookoła glinianek. Trzydzieści razy na bosaka wzdłuż plaży po wodzie i pływanie w "Adriatyku".
W sumie fajna dyszka:) W czasie pływania na pomosty przyszło dwóch Gości. Przywitali się dzień dobry i oczywiście: "ciepła woda? pan się nic nie boi, a tu piranie" Odpowiedziałem zgodnie z prawdą woda w porównaniu do ubiegłego tygodnia zdecydowanie chłodna. A piranii się nie boję, bo tylko Boga się boje. Popatrzyli i poszli na ławeczki. Kiedy przebiegałem koło nich po kąpieli jeden powiedział: "no proszę wodę pan w domu zaoszczędzi i będzie zdrowy." Uśmiechając się skwitowałem to krótko - na pewno! I będę żył aż do śmierci he,he...
Po wczorajszej gimnastyce i dniu wolnym od biegania szybsze przebieranie nogami było świetne:)

Cytat dnia: "Bieganie, to wspaniały Świat, który warto poznać samemu."

Przysłowia:

  • „Gdy słońce z grzmotem w znak Panny wchodzi, zapowiedź to niepogody długiej i powodzi”
  • „Gdy księżyc w Pannie o grzmoty, pięćdziesiąt dni pluszczą słoty”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13