"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


środa, 24 sierpnia 2022

londyńska...

                       aura dzisiaj na "Bałtyku" Mokro, wilgotno i mglisto. Temperatura utrzymuje się od kilku dni podobna 17-18 kresek powyżej zera. 
Niby to samo co wczoraj, jednak inaczej he,he... Udeptywanie ścieżek w parku Lisiniec na zasadzie gdzie nogi poniosą;) Teren ten sam, lecz kierunki odmienne, aby nie było nudno. Wybiegłem jak wczoraj i zaraz na początku natknąłem się na... biegacza bardzo dumnego, bo nie zareagował na moją podniesioną dłoń w biegackim pozdrowieniu:( Może jeszcze spał he,he... Pętelkowanie, potem dreptanie po wodzie od pomostu do pomostu i pływanie w "Adriatyku" Znowu jak wczoraj pojawiło się dwóch Gości. Popatrzyli jak pływam i jeden mówi: "pan tu dwadzieścia cztery godziny na dobę?" Szybko wyprowadziłem Go z błędu, że tylko od piątej:) Na koniec jeszcze sprawdzili moje wiadomości sportowe na temat profesjonalnego sportu dopytując, czy słyszałem o 10 krotnym Ironmenie. Kapitalny poranek biegowy:)) Akumulatory naładowane, aż endorfiny kipią hi,hi...
Drugi dzień biegowy z rzędu, więc jutro wolne. Tym bardziej,  że dzień meczowy. Wieczorem Raków gra rewanżowe spotkanie ze Slavią. Będzie piekielnie trudny mecz, ale wierzę w Iviego i spółkę;)

Cytat dnia: *Wiara czyni cuda*

Przysłowia:

  • „Bartłomiej ukazuje, jaka jesień następuje”
  • „Bartłomieja świętego dzień w jakiej nastaje porze, taką jesień bez uchyby daje”
  • „Bartłomieja słota, z łyżki deszczu ceber błota”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13