"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


poniedziałek, 8 sierpnia 2022

przeobrażam się...

                                      chyba w wampira hi,hi... Od dłuższego czasu wychodziłem na bieganie przed wschodem słońca. Dlatego chyba dziś przed południem drażniły mnie jego promienie w pełnym blasku he,he...
Wróciłem dzisiaj na starą przydomową trasę. Wcześniej zrobiłem rekonesans po "Bałtyku". Po dniu przerwy nóżki rwały, ale powstrzymywałem;) Przecież po co się śpieszyć gdy robi się to co się lubi:)  Nalatałem jedenaście kilometrów i na koniec chciałem jeszcze popływać, ale nie lubię "tłoku" więc odpuściłem.
W sobotę między dziesiątą, a czternastą na "Bałtyku" lub  oficjalnie w Parku Lisiniec miasteczko Radio Katowice na Fali. Ma być jakiś event? Na 95-lecie radia - pokonywanie kilometrów o kijkach, na rowerach i biegiem. Ciekawe! Miejscowości, a raczej mieszkańcy rywalizują gdzie pokonają największy kilometraż:))

W kalendarzu świąt nietypowych dzisiaj przypada Wielki Dzień Pszczół.  

Cytat dnia:
"Kiedy pszczoła zniknie z powierzchni Ziemi, człowiekowi pozostaną już tylko cztery lata życia. Skoro nie będzie pszczół, nie będzie też zapylania. Zabraknie więc roślin, potem zwierząt, wreszcie przyjdzie kolej na człowieka..." Autor: Karol Darwin




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13