"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


wtorek, 16 sierpnia 2022

po trzydziestce...

                              dwa dni wolne, bo dwie czerwone kartki w kalendarzu, a dzień święty trzeba święcić;) *Poniedziałek* we wtorek i powrót do biegania o wschodzie słońca. Wybiegłem o piątej trzydzieści, a wschód słońca 5:20. Synoptycy zapowiadali kolejną falę trzydziestostopniowych upałów, więc wolałem nie ryzykować smażenia się w ciągu dnia. Rankiem extra! Plus osiemnaście na termometrze i świetne rześkie powietrze:) Zwłaszcza na "Bałtyku". Trzy rundy dookoła "Bałtyku" i "Adriatyku". Tuptanie po wodzie na boso wzdłuż linii brzegowej między pomostami i w sumie dyszka na liczniku. Oczywiście przed powrotem do domu pływanie w "Adriatyku". Kąpiel o poranku jest fantastyczna! Klimaty wschodzącego słońca może nie takie jak nad morzem, ale zawsze jakaś namiastka;)
Obudziłem się dziś wpół do piątej. Potem przed piątą, lecz ciemność za oknem nie zachęcała do wyjścia z pościeli:( Dlatego wylazłem z wyrka dopiero o piątej. Niestety dzień już krótszy o dwie godziny:( A będzie coraz gorzej;) 
Fajnie zrobić trening jak wszyscy jeszcze śpią hi,hi... Później śniadanie i już nic nie jest w stanie "zabrać" wyjścia na bieganie:) 

Cytat dnia:

„Śmiech jest dla duszy tym samym, czym tlen dla płuc.”  Louis de Funes

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13