"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


środa, 10 sierpnia 2022

po południu...

                               dopiero wyszło wyszedłem na bieganie;) Pogoda letnia nie za gorąco +24°C, ale na bieganie wolałbym o dziesięć stopni mniej he,he... Ubierając ciuchy biegowe zastanawiałem się głośno gdzie polecieć? MLP zaproponowała Bialską, więc pomyślałem czemu nie - dawno mnie tam nie było.
Zbieg Klasztorną, Którą w odwrotnym kierunku nazywam *ścianą płaczu* hi,hi... Potem Bialska zwana Aleją Brzozową:) Niestety niedługo tablice Aleja Brzozowa - Pomnik Przyrody pewnie znikną, bo drzewa są regularnie wycinane. Szczególnie tam gdzie powstają apartamentowce i wille:(
Szkoda! Od wielu lat ta okolica miała swój charakterystyczny klimat. Zmienny w zależności od pory roku, lecz zawsze na swój sposób fantastyczny. Przez jakiś czas mówiono nawet *mekka* częstochowskich biegaczy. Za Sanktuarium Krwi Chrystusa karczowanie Lasku Wilka też idzie pełną parą.
W bialskich polach *czuć* że koniec lata:( Gdzieniegdzie ścierniska po żniwach już zaorane.
Nabiegałem prawie dwanaście kilometrów i wróciłem w sam raz na zasłużoną kolację hi,hi... Po trzech dniach biegowych z rzędu na tygodniowym liczniku 33kilometry.
Jutro dzień meczowy;) a ja trenuję wygibasy, czyli gimnastykę;)

Przysłowia na dziś:

  • „Gdy na Wawrzyńca orzechy obrodzą, to w zimie mrozy dogodzą”
  • „Gdy do Wawrzyńca słota trzyma, do Gromnic (02.02) lekka zima”
  • „Gdy Wawrzyniec i Bartłomiej (24.08) pogodą dopisują, piękną jesień obiecują”
Cytat dnia:
„Współczesny człowiek wyobraża sobie, że coś traci -- mianowicie czas -- kiedy nie działa dostatecznie szybko; a zarazem nie wie, co zrobić z zaoszczędzonym czasem, poza zabiciem go.” - Erich Fromm

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13