"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


sobota, 18 czerwca 2022

przeczekałem...

                               duchotę i skwar. W ciągu dnia na termometrze w słońcu ponad plus trzydzieści stopni Celsjusza! Zresztą i tak za bardzo nie było wcześniej czasu, więc dopiero wieczorem wyleciałem kiedy na termometrze i tak było +22. "Żarówa" jednak zaszła i przy delikatnym wietrze było wprost rewelacyjnie:)
Wczoraj planowałem *pętelkowanie* ścieżką rekreacyjną na "Bałtyku". Dziś tam sobie odpuściłem, bo hałas z la play_i docierał poza nawet sąsiednie ulice:( Ciekawe, że tutaj ekoteroryści nie protestują? Imprezują straszą zwierzęta, ptaki, śmiecą, a przecież są tam sarny, dziki i wiele gatunków latających śpiewaków. 
Przebiegając w kierunku parku Lisiniec widząc walące grupy młodszej i starszej młodzieży he,he... poleciałem dalej na zasadzie gdzie *oczy poniosą* Wyszła dyszka z małym hakiem. Co w rezultacie dało czterdzieści cztery kilometry tygodniowego kilometrażu w czterech wyjściach.
Dawno już nie biegałem po zmroku. Bo w zasadzie jestem raczej skowronek niż sowa i wolę zdecydowanie poranne ładowanie akumulatorów;) Ale muszę przyznać było kapitalnie! Wreszcie pomalutku z prędkością *ekonomiczną* bo przecież nie lubię się spieszyć gdy robię to co lubię:))
Cytat dnia: „Nasza największa chwała nie leży w tym, by nigdy nie upaść, ale w tym, by podnieść się za każdym razem, gdy upadniemy.” - Ralph Waldo Emerson

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13