"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


sobota, 25 czerwca 2022

na czczo...

                  po raz pierwszy chyba od zeszłego roku. Kiedy biegałem w czasie wakacji po plaży w Darłówku. Uwielbiam bieganie boso po piasku nad morzem:) W tym roku miało być tuptanie nad morzem w Ustroniu Morskim, lecz niestety z wyjazdu nici:( 
Dziś wstałem o piątej i dwadzieścia minut później dreptałem już w kierunku "Bałtyku". Planowałem pięć pętli ścieżką rekreacyjną i powrót. Ale w szumnie zwanym parku Lisiniec bajzel na kółkach po wczorajszej miejskiej imprezie:( Ogromne ilości śmieci w okolicach plaży i kąpieliska nad "Adriatykiem". Mimo wczesnej pory grupki podpitych małolatów. Jednym słowem syf! Świetne miejsce. Oaza zieleni, mnóstwo ptaków i zwierząt. Ostatnio spotkałem sarny i dziki. Cóż po miejskich "frytkach" i innych tego typu wydarzeniach nikt normlny nie będzie chciał tam przebywać. Szkoda lubiłem o poranku tam pobiegać, bo w czasie letnich upałów chłodek od wody był ulgą od skwaru.
Zrobiłem rundę dookoła "Bałtyku" i "Adriatyku" i postanowiłem zamiast na śmietnisku oblecieć moją stałą trasę. Pusto, spokojnie, cicho, bez wrzasków w przeciwieństwie do lisinieckiego parku.
Przed śniadaniem zrobiłem fajną dwunastkę:) Co dało w sumie 50 kilometrów tygodniowego kilometrażu w czterech wyjściach. Na szklance wody przegotowanej;) biegło mi się rewelacyjnie. Dziwiło mnie swego rodzaju uczucie siły w nogach? Normalnie jakby na dopingu he,he... 

Przysłowie:

„Jak w czerwcu pogoda służy, rolnik tylko oczy mruży”
Cytat dnia:
„Podczas, gdy Ty bierzesz właśnie kolejny oddech ktoś wydaje swój ostatni -- więc przestań narzekać i doceń życie.” - (anonim)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13