"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


poniedziałek, 27 czerwca 2022

dwadzieścia dziewięć...

                                                      stopni plus po dwudziestej! Ale dłużej nie zamierzałem czekać, bo pięty paliły mnie he,he... już od obiadu. Wcześniej szans na wyjście nie było. Po południu z kolei prażące promienie słońca i na termometrze ponad trzydzieści kresek powyżej zera, więc nie miałem zamiaru smażyć się w sosie własnym;) Jutro cotygodniowe wygibasy czyt. gimnastyka. Za to w środę będę chciał niczym skowronek lecieć skoro świt:)
Dzisiaj niby słonko się schowało, lecz nagrzanym, gorącym powietrzem oddychało się niczym na Saharze hi,hi...
Zrobiłem prawie lub niecałą dyszkę i w nagrodę zafundowałem sobie złocisty izotonik:))
Żar bije od asfaltu, ale pod drzewami jeszcze gorzej niby miejsce zacienione, a odczuwa się zupełny brak powietrza.
Nie za bardzo lubię wieczorne bieganie, bo jak się rozburdam to potem długo nie mogę zasnąć;) Cóż z drugiej strony lepiej wyjść wieczorem niż wcale.
Cytat dnia: 
„Nie bądź dla siebie zbyt surowy. Jest wielu ludzi, którzy chętnie zrobią to za ciebie. Kochaj siebie i bądź dumny z tego co robisz. Nawet twoje niepowodzenia świadczą o tym, że przynajmniej próbowałeś.” - (anonim)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13