"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


czwartek, 9 czerwca 2022

było...

           gorąco, parno i duszno. Kiedy wybiegałem po wcześniejszych przelotnych opadach sprawdzić, czy w sobotę przedostanę się do wnusi przez przejazd na Zaciszańskiej. Potem  pomyślałem skoro już wyszedłem na nieplanowane bieganie to warto sprawdzić stałą przydomową trasę. 
Na Huculskiej zaczęło się chmurzyć, grzmieć i padać. Bieganie w deszczu uwielbiam. Podczas burzy niekoniecznie. Kiedyś zwiewałem do domu, bo nie było się gdzie schować, a pioruny waliły dookoła, więc mam lekki uraz. Padało przy temperaturze +19, więc trafiła mi się świetna strefa odświeżania na jedenastokilometrowej trasie he,he... Plan na szybko był taki - byle do la play_i i jak coś to się chowam. Później jeszcze do "biedry". A ostatni kilometr to już na luzie;) Przed samym domem walnęło mocno, ale dzięki Bogu byłem już bezpieczny:))
Zmokłem *jak kura* ale gęba śmiała mi się od ucha do ucha hi,hi... Na "Bałtyku" spotkałem fantastyczną biegaczkę Jolę z dwoma koleżankami:) Kilka zamienionych słów, przybite *piątki* i od razu "drugi oddech" he,he...
Cytat dnia: 
„Nie pozwól, by to czego nie możesz zrobić powstrzymywało Cię od zrobienia tego, co jesteś w stanie zrobić” John Wooden

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13