"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


niedziela, 15 maja 2022

Wygrałem...

                               w Białymstoku he,he... Ze strava i corosem;) Pierwsza apka sugerowała, że ukończę połówkę w dwie godziny dziesięć minut. Druga mniej we mnie wierzyła, bo dołożyła minutkę. A ja się postarałem i Półmaraton Białystok zrobiłem w 2:06:10.  Było rewelacyjnie! Dobrze byłem przygotowany, więc biegło mi się świetnie. Zresztą czas nie jest dla mnie najważniejszy. Nie opuściłem żadnej małej rączki wyciągniętej do przybicia piątki:)) Oczywiście dużych też;) Kibice na trasie byli kapitalni! Dlatego zabawa na dwudziestu kilometrach była przednia, a na ostatniej prostej wprost niesamowita;) Nawet gdyby przyszło mi stracić jeszcze kilka minut to zwłaszcza dla najmłodszych fanów biegania bym je poświęcił.
Białystok Półmaraton to impreza z rozmachem! Nie tylko połówka, lecz także biegi towarzyszące. 
Niezwykle sympatyczni i życzliwi ludzie mieszkają na wschodzie. Do tego maja fajną kuchnie regionalną:) Mi osobiście szczególnie do gustu przypadła babka ziemniaczana;) I jeszcze cudownie mówią gwarą zaciągając niczym Lwowiaki he,he...
Byłby to jeden z najlepszych wyjazdów biegowo turystycznych... Niestety wyszedł najdroższy i bardzo przykry dla Mojej Lepszej Połowy:(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13