"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


piątek, 13 maja 2022

dokładnie...

                     piętnaście lat temu w Święto Matki Bożej Fatimskiej na 4mBankmaratonie zostałem maratończykiem:))
Niezapomniane to chwile! Zwłaszcza ta na 35km kiedy sponiewierany;) uświadomiłem sobie, że choćby mi przyszło teraz nawet iść to zmieszczę się w limicie he,he... Szczęśliwy byłem na mecie niesamowicie. Z niedowierzania kręciłem głową. Trzy minutki szybciej i udałoby się wykonać plan 4:30. Ale pierwszy biegnie się na ukończenie;)
Dziś jubileusz uczciłem przedstartowym bieganiem na "Bałtyku". Jedna szósta maratonu, czyli siódemka z pięcioma przebieżkami;) na *moim* trawniku.
Poświętuje w niedziele na Białystok Półmaraton. Teraz regeneracja i trening mentalny;) Z tego co Organizatorzy robią w tzw. mediach społecznościowych wynika, że chcą biegaczom *nieba przychylić*. Cztery lata temu też po przyjeździe widać było od razu, że starają się zadbać nawet o szczegóły:) Zresztą obecnie również:))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13