"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


środa, 25 maja 2022

w zasięgu...

                           domu na *moim* stadionie wybiegałem dziesiątkę z elementami stylu anglosaskiego;) Z telefonem w ręce, aby móc wrócić szybko gdyby MLP potrzebowała pomocy. Były zbiegi, podbiegi, odcinki i pętelki:) 
Po dniu przerwy był głód biegania he,he... Wczoraj gimnastyka, a dziś szybsze przebieranie nogami:) Biegało mi się kapitalnie, choć z tyłu głowy cały czas miałem - co tam w domu? 
Dzisiaj na *moim* stadionie, czyli parkingu jasnogórskim kilka osób spacerujących, trzy kijarki i oprócz mnie jeszcze dwóch biegaczy:) Poza tym dziarsko maszerujące zakonnice;)
Na szczęście w nieszczęściu wszystko idzie w dobrym kierunku i mam nadzieje, że z każdym dniem z żoną będzie coraz lepiej:))

„Geniusz to jeden procent inspiracji i dziewięćdziesiąt dziewięć procent potu.” - Thomas A. Edison

Przysłowia:

  • „Wody w maju stojące szkodę przynoszą łące”
  • „Jeśli w maju deszcze na dworze, to jesienią chleb w komorze”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13