"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


piątek, 27 maja 2022

jeszcze...

                      w pobliżu domu, ale żona już coraz lepiej radzi sobie w poruszaniu się o kulach po mieszkaniu:)) Jest zatem szansa, że wkrótce zacznę się wypuszczać coraz dalej;) Dziś przez parkingi jasnogórskie w dół, Wyszyńskiego do góry i tak sześć razy. W sumie z dobiegiem fajna dyszka! 
Majowy deszczyk, dwanaście stopni plus i lekki wiaterek na osuszenie he,he... Było rewelacyjnie! Uwielbiam bieganie w ciepłym wiosennym deszczu:) Gęba mi się śmiała *od ucha do ucha* i dlatego chyba "prowokowałem" Tych z parasolami hi,hi... Przy domu pielgrzyma stojąca grupka pątników widząc mnie po raz wtóry komentowała: "że chce się panu tak moknąć." Odpowiedziałem zgodnie z powiedzeniem - majowy deszczyk, więc może trochę urosnę;)
Przysłowia:
„Jeśli deszcze w maju, wszystko rośnie jak w gaju”
„W maju zbiera pszczółka, zbierajże tez i ty ziółka”
Cytat dnia:
"...Uszatek zerwał się na równe nogi i chciał biec do domu. Ale pomyślał: "Pada deszcz, znowu wszystko będzie rosnąć. To i ja urosnę po deszczu! "

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13