"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


czwartek, 12 maja 2022

jest...

            głód biegania he,he... Dzisiaj znowu dreptanie *świńskim* truchtem lub jak kto woli jogging na "Bałtyku". Dobieg z drugiej strony to dwa kilometry. Pętla wokół "Adriatyku", "Bałtyku" i "Pacyfiku". Następnie pięć przebieżek, bo cały czas mnie coś popycha;) Powrót i szóstka na liczniku. Kusiło mnie wrócić  na około, ale rozsądek podpowiadał po co? Masz być wypoczęty i zregenerowany! A w niedziele poleć jakby cię gonili hi,hi... 
Aura nawet za dobra;) Lato wiosną. Na termometrze plus dwadzieścia pięć stopni. Prognozy na start były obiecujące, bo od dziś *ogrodnicy*, a w niedziele *Zimna Zośka*. Niestety już synoptycy wieszczą, że ochłodzenie może się opóźnić:( Cóż biega się w każdych warunkach. 
Cieszą mnie coraz dłuższe dni i przepiękna świeża zieleń:)) Nie na darmo mówi się, że wiosna to najpiękniejsza pora roku.
Jutro szczególny dzień i to nie dlatego, że pechowy piątek trzynastego;) Związany z moją pasją, więc uczczę go bieganiem.

Przysłowia na dziś:

  • „Jasny dzień Pankracego przyczynia wina dobrego”
  • „Gdy słoneczko przed Serwacym (13.05) ciepło juz dogrzewa, po Serwacym szron pokryje i kwiaty i drzewa”
  • „Pankracy, Serwacy i Bonifacy - źli na ogrody chłopacy”

Cytat dnia:

„Jeśli masz bardzo zły dzień i wydaje ci się, że wiecej nie dasz rady, że to już koniec. To zobacz przy sobie anioła, który szturcha cię w bok i mówi: "weź nie przesadzaj".” -  Adam Szustak

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13