"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


środa, 20 kwietnia 2022

święta...

                        były i się skończyły he,he... Wczoraj wygibasy czyli cotygodniowa wtorkowa gimnastyka. Dwie godziny lekcyjne ćwiczeń rozciągająco - siłowych. Dzisiaj półtorakilometrowa rozgrzewka i trzystu metrówki na *moim* stadionie;) Pięć razy szybko na przemian z wolnymi i po chwili to samo w drugą stronę, żeby nie było nudno;) 
Kiedy wybiegałem było pochmurno, a  na termometrze pięć kresek powyżej zera. W czasie szybszych powtórzeń zaczął siąpić niewielki deszczyk, ale mi to nie przeszkadzało. Wręcz przeciwnie, bo lubię bieganie w deszczu:) 
W sumie wyszła fajna dyszka:)
Było świetnie! Nóżka podawała;) Endorfiny buzują hi,hi... Do półmaratonu w Białymstoku już tylko dwadzieścia cztery dni. Pojawiła się już trasa i jeszcze w tym tygodniu ma być opublikowany profil. 
Rekordów bić nie będę, więc nie zależy mi na płaskiej. Nawet wolałbym jakieś podbiegi;) bo zawsze udawało mi się wtedy kogoś zgubić;)
Odnośnie gubienia...
Cytat dnia: 
"Współczesny człowiek wyobraża sobie, że coś traci - mianowicie czas - kiedy nie działa dostatecznie szybko. A zarazem nie wie, co zrobić z zaoszczędzonym czasem poza zabiciem go." - Erich Fromm

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13