"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


czwartek, 21 kwietnia 2022

wyjść...

                          albo nie wyjść o to jest pytanie? he,he... Dzisiaj po porannym spacerze i obiedzie *pół godzinki dla słoninki* hi,hi...
Aura jakaś jesienna:( Niżowo, pochmurno, a temperatura poniżej dziesięciu stopni powyżej zera. Chyba dlatego jakoś nie mogłem się zebrać w sobie;) Wreszcie po kawie powiedziałem sobie: rusz się! Bo potem będziesz żałował! 
Nie ma to jak dobra rada;) Wyszedłem i pobiegłem. Po piątce zaczął kropić deszczyk i jak "na krótko" zrobiło się bardzo chłodno. Zwłaszcza pod wiatr, ale dałem radę:)) Zrobiłem prawie czternaście kilometrów i wróciłem do "świata żywych" dzięki endorfinkom zwanymi hormonami szczęścia.
"Łikend" biegowo to wielka niewiadoma. Na razie w trzech wyjściach trzydzieści sześć kilometrów. 

Przysłowia na dziś:

  • „Jak w kwietniu rosa, to dosiewaj chłopie mocno prosa”
  • „Gdy w kwietniu ciepłe deszcze padają, pogodną jesień zapowiadają”

Cytat dnia:

„Jak mądre byłyby ko­biety, gdy­by miały te ro­zumy, które dla nich pot­ra­cili mężczyźni.” Julian Tuwim

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13