"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


wtorek, 1 lutego 2022

znów...

                        wróciła zima! Huraaaaa!

Po wczorajszej czternastce dzisiaj, żeby się "dopodlić" he,he... parkowe górki. Zlatałem oba parki 3 Maja i Staszica w te i nazad
;) I dwa razy Sienkiewicza od alei do figury Matki Bożej:)
Wracając trochę brakowało mi do dychy to jeszcze zaliczyłem długi trawiasty podbieg na polu namiotowym JG częściowo poryty śniegiem. Z "dokładką" wyszła jedenastka na otwarcie lutego.
Świetnie było! Spotkałem trzy fajne biegaczki:)) Z jedną potrenowałem nawet bieg na dochodzenie hi,hi... 
Przysłowia na dziś:
  • „Czasem się luty zlituje że człek niby wiosnę czuje ale czasem sie tak zżyma że człek prawie nie wytrzyma”
  • „Chmury w lutym ku północy, to są ciepła prorocy”
  • „Luty ciepły obiecuje, wiosny zimnej nie daruje”

Cytat dnia

„Pamiętaj, iż twoja własna determinacja, by osiągnąć sukces, liczy się bardziej, niż cokolwiek innego na świecie.” - Abraham Lincoln

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13