"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

środa, 8 grudnia 2021

zimowo...

                          na termometrze minus pięć stopni Celsjusza:))
A pod wiatr zdecydowanie niższa. Na stałej przydomowej trasie po raz pierwszy po roztrenowaniu dłuższe bieganie. 
Czternaście kilometrów spokojnego dreptania. Z płaczem:( Moje oczy zdecydowanie nie lubią zimnego wiatru i zawsze płaczę;) Chyba powinienem biegać w narciarskich goglach he,he...
Ślisko na bocznych drogach na "Bałtykiem" Ale dałem radę bez zaliczenia gleby;)
Fajnie było! Już tylko "Pacyfik" bez lodu:)) Następne morsowanie jeszcze jesienne zapowiada się również zimowo:))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13