"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

poniedziałek, 6 grudnia 2021

mikołajowe...

                     bieganko i chyba można już tak powiedzieć;) morsowanie w "Pacyfiku"
Po wczorajszej dziesionie dziś tylko siódemka biegiem, ale z pluskaniem w zimnej wodzie.
Czerwona czapeczka zobowiązuje he,he... Na szczęście miałem coś ze słodkości więc po drodze mogłem jako pomocnik świętego Mikołaja obdarować podarkiem biegaczkę na "Bałtyku" i siostrę zakonną, Która nagradzała brawami mój podbieg koło kościoła:))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13