"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

czwartek, 30 grudnia 2021

przedostatni...

                           dzień roku pracowity. Przed południem ostatnie w tym roku pieczenie chleba. Wielozbożowego i wieloziarnistego;) na zakwasie żytnim i miodzie:) 
Po południu produkcja powideł z wigilijnego suszu. Morele, śliwki, figi, gruszki, jabłka przesmażone i przetarte przez sito.
W między czasie czternastka biegiem z odwiedzeniem miejsc gdzie w ciągu całego mijającego roku byłem najczęściej.
Biegło mi się rewelacyjne! Po części pewnie dlatego, że mogłem się lekko ubrać, bo na termometrze +5 stopni Celsjusza.
Jutro podobno ma być nawet dziesięć stopni na plusie! Jak tu robić jubileuszowe morsowanie? Lód co prawda jeszcze całkiem nie stopniał, ale cóż trzeba dwanaście lat morsowań uczcić w zimnej wodzie he,he...

Cytat dnia

„Niezależnie od twoich wyborów, na prawdę nie masz kontroli nad tym, co ludzie myślą o Tobie.” anonim

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13