"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


poniedziałek, 11 października 2021

po słoneczku...

                                          latałem dzisiaj, bo w cieniu zimno he,he... Z samego rana szron na dachach i zamarznięte szyby w samochodach. O dziesiątej tylko siedem stopni plus dlatego "na krótko" szukałem słońca.
Dyszka na "Bałtyku" i dziesięć przebieżek na łączce, bo cieplutko od promieni słonecznych;) 
W czasie orbitowania wokół zbiorników pomyślałem: szkoda, że nie zabrałem ręcznika:( byłoby dziś fajne jesienne morsowanie hi,hi...
Fajnie mi się biegało, choć po wczorajszych spacerach w górach trochę kolanko się buntowało:(
Dziesięć kilometrów biegiem, a potem siedem wymaszerowane do wnusi i z powrotem:))
Kiedy dziś powiedziałem do Wiktorki, że za często choruje i powinna zacząć się morsować bez namysłu powiedziała do synowej: "mama idę z dziadkiem się morsować!" A idź:))
Cytat dnia:
„Kiedy łamiesz za­sady, łam je moc­no i na dobre.” -  Terry Pratchett

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13