"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


piątek, 8 października 2021

po ćmoku...

                           he,he... kończyłem dzisiejsze bieganie;) Kiedy wybiegałem słoneczko już zachodziło:( A na koniec szybszego przebierania nogami przebieżki leciałem po zmroku:(
Chłodno! Zimny wiatr, ale to mi nie przeszkadza. Za to krótki dzień jest dla mnie zmorą. 
Zaczyna się dla mnie najgorszy okres, bo stale ubywa dnia:( Czasami łapię się na tym, że jest godzina osiemnasta, dziewiętnasta, a mnie wydaje się jakby była dwudziesta trzecia. Cóż byle do końca roku hi,hi... Zacznie przybywać dnia po świętach Bożego narodzenia, ale dopiero "na nowy rok na barani skok".
Dziś dycha na "Bałtyku" i orbitowanie dookoła "Adriatyku", "Bałtyku" i "Pacyfiku".
Pierwotnie miałem dzisiaj po wczorajszej piętnastce odpuścić. Jednak po południu, gdy Moja Lepsza Połowa zapytała: "biegasz dzisiaj?" Powiedziałem właśnie się zastanawiam... Zasiałaś mi w głowie ziarnko wątpliwości... Dobra skoro mnie wyganiasz to lecę he,he...
 

Cytat dnia: „Mądrość po­lega na tym wed­le me­go zda­nia, aby nie od­po­wiadać na głupie pytania.” - Ignacy Krasicki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13